WIOSKA TINY WINGS | przedszkole

WIOSKA TINY WINGS | przedszkole

ul. Rydygiera 13B, Warszawa

2450 zł

Miesięcznie

2,5-6

Wiek (lat)

28

Maks. liczba dzieci w placówce

Przedszkole na Żoliborzu w Warszawie. Filozofia Reggio Emilia, Montessori, pedagogika waldorfska. Sensoplastyka, gordonki, zajęcia z żywą muzyką. Komunikacja NVC. Własny plac zabaw wewnętrzny i zewnętrzny. Wioska bliskościowa. Dwujęzyczność, angielski metodą immersji. Łagodna indywidualna adaptacja.

Typ placówki

przedszkole

Maks. liczba dzieci w grupie

14

Maks. liczba dzieci na opiekuna

5

Maks. liczba dzieci w placówce

28

Opieka w niepełnym wymiarze czasu

na godziny

Dofinansowania

nie

Wpisowe

1500 zł

Języki

angielski, francuski

O miejscu

Przedszkole: Warszawa, Żoliborz

Dowiedz się więcej na stronie Wioska Tiny Wings


Zależy nam na budowaniu dobrych relacji oraz atmosfery porozumienia i zaufania, dlatego bardzo dużo rozmawiamy ze sobą oraz organizujemy wydarzenia, tj. pikniki rodzinne czy spotkania świąteczne, również warsztaty dla rodziców. Zapraszamy też rodziców do prowadzenia zajęć, opowiadania o swoich pasjach czy pracy.


Co otrzyma u nas Twoje dziecko?

▪️ rozwój inteligencji emocjonalnej i autonomii, umiejętności twórczych oraz rozwiązywania problemów

▪️ odkrywanie i wzmacnianie indywidualnych potencjałów dziecka, zgodnie z teorią inteligencji wielorakich i 100 językami dziecka

▪️ różnorodne zajęcia dodatkowe, takie jak: sensoplastyka, gordonki i zajęcia z żywą muzyką

▪️ opiekę bliskościową w przestrzeni dostosowanej do potrzeb dziecka, gdzie wszystkie emocje są akceptowane

▪️ wsparcie pedagogów, którzy są pasjonatami wiedzy o rozwoju mózgu człowieka oraz procesach uczenia się


Co otrzymasz u nas jako rodzic?

▪️ spokój ducha, wiedząc, że Twoje dziecko jest w bezpiecznej i troskliwej opiece

▪️ pewność, że potrzeby Twojego dziecka są zrozumiane i uwzględniane

▪️ stałą komunikację i wsparcie od naszego zespołu

▪️ możliwość korzystania z najnowszej wiedzy z zakresu neurokognitywistyki i pedagogiki


Czego nie robimy?

▪️ nie ograniczamy kreatywności i indywidualności Twojego dziecka

▪️ nie ignorujemy emocji i potrzeb dziecka

▪️ nie stosujemy przemocy - fizycznej ani emocjonalnej, nie zmuszamy

▪️ nie stosujemy kar i nagród


To miejsce jest dla Was, jeśli...

▪️ chcesz, żeby indywidualność i emocjonalny rozwój Twojego dziecka były dla pedagogów ważniejsze niż zdobywanie i kolekcjonowanie nowych umiejętności dziecka

▪️ szukasz innowacyjnej edukacji i bliskościowej opieki, bo jesteś rodzicem bliskościowym i potrzebujesz, żeby w przedszkolu wybrane przez Ciebie podejście było kontynuowane

▪️ chcesz, aby Twoje dziecko rozwijało swoje talenty i zainteresowania w miłym i wspierającym środowisku


To miejsce może nie być dla Was, jeśli...

▪️ nie wierzysz w rodzicielstwo bliskości i nie chcesz, żeby to podejście było stosowane w relacji z Twoim dzieckiem

▪️ potrzebujesz stosować system kar i nagród w motywowaniu swojego dziecka i oczekujesz tego od kadry przedszkolnej

Właściciele

Marta Matys

Marta Matys

właścicielka Wioski

Interesuję się nauką rozwoju ludzkiego mózgu i procesów uczenia się. Brałam udział w wielu szkoleniach i konferencjach dotyczących rozwoju psychofizycznego dziecka, rodzicielstwa bliskości, neurodydaktyki, zamierzonej wielojęzyczności oraz pedagogiki Montessori, prowadzonych przez takie osoby jak A. Stein, M. Stańczyk, M. Komsta, M. Musiał, dr S. Szramek-Karcz, dr A. Czerska. Jestem mamą dwóch wspaniałych chłopców (Franek i Julek) - źródła mojej największej radości i rozwoju. Każdego dnia, nie tylko w relacji z moimi dziećmi, korzystam z wiedzy, którą przekazuje NVC i Self-Reg. Zdecydowałam, że chcę szerzej wykorzystać moją wiedzę, empatię i fascynację małym człowiekiem, stąd idea prowadzenia Wioski. Moim marzeniem jest stworzenie miejsca, które będzie dostosowywane do potrzeb dziecka, gdzie każda jego emocja będzie akceptowana, a zróżnicowane talenty dostrzeżone i rozwijane zgodnie z najnowszymi odkryciami z zakresu neurokognitywistyki. Wierzę w siłę miejsca, w którym wszyscy - dzieci, rodzice i pedagodzy - mogą liczyć na szacunek, zrozumienie i wsparcie, a ich potrzeby będą brane pod uwagę.

Pedagodzy i opiekunowie

Monika Jankowska

Monika Jankowska

pedagożka

Z wykształcenia jestem nauczycielką przedszkolną, trenerką kreatywności, managerem oświaty oraz trenerką FamilyLab. Przez osiem lat moje doświadczenie zawodowe skupiało się na pracy w przedszkolach montessoriańskich, gdzie prowadziłam lekcje w języku polskim i angielskim. Moja praca polegała nie tylko na prowadzeniu grup przedszkolnych, ale także na wspieraniu rodziców w radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z wychowaniem dzieci. Dodatkowo dzieliłam się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas szkoleń i warsztatów dla innych nauczycieli. Poza pracą jestem żoną i mamą dwóch córeczek. W wolnym czasie najbardziej cenię sobie kontemplację natury podczas długich spacerów.

Lovely Rose Yap

Lovely Rose Yap

pedagożka

My name is Lovely Rose Yap, 27 years old and I am from Philippines. I finished my studies at Politechnical University of the Philippines with a degree of Bachelor of Secondary Education Major in enlish. My experience with pre-schoolers started when I worked here in Poland as an enlish Teacher in an International School located in Warsaw. But before teaching here I was a teacher for highschool studends in the Philippines. There, I taught them Arts, Music, and Livelyhood Education which focuses on Agriculture, Culinary Arts, Interior Design and Marketing. I'm musically inclined as well and I was part of a choir for 5 years in our local Catholic church. I am very passionate with music and the arts. But aside of dreaming to become an artist I realized that my calling profession was in the field of teaching. My goal is to combine knowledge in arts and my profession as a teacher to help young learners to enhance their creativity while developing their special abilities in different aspects of life. I have dedicated a lot of my time in taking care of children, and I must say I enjoy every single moment of it. I am dedicated in nurturing the social and emotional development of each child and it is my pleasure to make sure each child recieves the best care and love that they all deserve.

Marta Mazur

Marta Mazur

pedagożka

Uwielbiam towarzyszyć dzieciom w ich codzienności! Od momentu rozpoczęcia mojej edukacyjnej podróży, podczas której studiowałam pedagogikę specjalną oraz pedagogikę przedszkolną, ciągle zanurzam się w ten fantastyczny, pełen pomysłów i kreatywności świat dzieci. Każda minuta spędzona z nimi jest dla mnie wyjątkowa, daje mi szereg możliwości do kreowania nowych, fascynujących rzeczy. Mam słabość do śpiewu, a nawet komponuję własne piosenki, które służą jako bodziec do wspólnej zabawy. Zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, kieruję się zasadą budowania głębokich relacji z innymi. Cenię autentyczność i szczere uśmiechy, które dla mnie mają nieocenioną wartość. Dążę do tego, aby dzieci czuły się przy mnie komfortowo i mogły mi zaufać. W mojej pracy korzystam z umiejętności i wiedzy nabytej podczas kursu Pedagogiki Marii Montessori oraz szkolenia z zakresu komunikacji bez przemocy. Kiedy tylko mam wolny czas, wykorzystuję go na spacery, zanurzam się w lekturze książek, a czasami oddaję się szyciu czy szydełkowaniu.

Emilia Kowalczyk

Emilia Kowalczyk

pedagożka

Jestem wykwalifikowaną pedagożką przedszkolną i wczesnoszkolną, a praca z dziećmi od lat jest moją wielką fascynacją. Właściwie zaczęłam swoją edukacyjną drogę od studiów na kierunku fizjoterapia. Nawet tam, podczas praktyk, zawsze wybierałam oddziały dziecięce w szpitalach. To pozwoliło mi zrozumieć, że moim prawdziwym powołaniem jest właśnie wspieranie dzieci. To jest również moją pasją i często poświęcam swój czas wolny na rozwijanie swoich umiejętności w tym obszarze. Oba kierunki studiów, które ukończyłam, łączę w codziennej pracy z dziećmi, włączając elementy integracji sensorycznej do zabaw z grupą. Moja kariera zawodowa zaczęła się od pracy jako niania, co dało mi cenne doświadczenie w obserwowaniu rozwoju dziecka i reagowaniu na jego potrzeby. Życie skierowało mnie jednak w stronę pracy z grupami dzieci. Swoje doświadczenie jako pedagog zdobywałam w placówce Montessori, gdzie miałam okazję pracować zarówno z grupami żłobkowymi, jak i przedszkolnymi. To właśnie tam nabyłam wiedzę na temat wspierania samodzielności i edukacji dzieci w niekonwencjonalnym systemie pedagogicznym. Moje serce, zawsze szukające większej elastyczności w tworzeniu przestrzeni dla dzieci, ostatecznie skierowało mnie ku podejściu Emilii Reggio. W mojej pracy z dziećmi staram się stosować zasady bliskiego rodzicielstwa i komunikacji bez przemocy (NVC), ale przede wszystkim polegam na swojej intuicji. Dla mnie, dziecko to młoda osoba z pełnym spektrum potrzeb i emocji, które chciałabym pomóc mu poznawać w 100 różnych językach. Prywatnie jestem wielką miłośniczką natury, szczególnie górskich wędrówek, a także gotowania. Chciałabym podzielić się tymi pasjami z naszymi przedszkolakami. Jestem niesłychanie wdzięczna za możliwość towarzyszenia dzieciom na ich drodze rozwoju oraz poznawania siebie i świata, który je otacza.

Katarzyna Sokołowska

Katarzyna Sokołowska

Jestem twórczynią i prowadzącą szkołę języka francuskiego dla najmłodszych - "Dzieci na językach", która funkcjonuje już od 11 lat. Kiedy w 2009 roku na świat przyszła moja córeczka, stanęłam przed jednym z najtrudniejszych wyborów w moim życiu - zdecydowałam się opuścić stanowisko menedżerskie w jednej z francuskich korporacji i zająć się tym, co kocham najbardziej, czyli nauczaniem. Od czasu ukończenia studiów uczyłam głównie dorosłych, lecz teraz przyszedł czas na dzieci, które zawsze były mi w pewien sposób bliskie. Dodatkową motywacją był dla mnie sukces - mój autorski scenariusz lekcji języka francuskiego dla dzieci zdobył główną nagrodę w konkursie "Bardzo Twórczy Konkurs-Nie z tej bajki", organizowanym przez Centrum Edukacyjne Akson i grupę GRA. I tak oto zaczęła się moja prawdziwa przygoda. Kilka lat temu rynek nie oferował dużo materiałów dla dzieci, więc sama zaczęłam pisać wierszyki i tworzyć piosenki. Okazało się, że dzieci szybko je polubiły i zaczęły nucić w domu. Efektem tego jest spełnienie mojego marzenia - obecnie jestem w trakcie nagrywania płyty dla dzieci, która zostanie wydana na koniec września 2021, a na której znajdą się głównie moje autorskie utwory i aranżacje. Jestem zapaloną zwolenniczką neurodydaktyki i nauczania poprzez muzykę, szczególnie poprzez piosenki, i nieustannie poszerzam swoją wiedzę w tym zakresie. Organizuję międzynarodowe konferencje na temat nauczania przedszkolaków przez piosenki i o kreatywnym nauczaniu dzieci. Praca z dziećmi różni się od pracy z dorosłymi - dzieci nie udają, że coś im się podoba. Jeśli lekcja jest nudna, po prostu znajdą coś ciekawszego do roboty. Dlatego wiemy, jak ważne są nie tylko profesjonalne przygotowanie, ale także osobowość nauczyciela, umiejętność dostosowania się do zmiennego charakteru dziecka i jego potrzeb. Dzieci są dla nas nieskończonym źródłem inspiracji i często to od nich czerpiemy pomysły na zajęcia.

Lokalizacja

Poniedziałek

7:45 - 17:30

Wtorek

7:45 - 17:30

Środa

7:45 - 17:30

Czwartek

7:45 - 17:30

Piątek

7:45 - 17:30

Sobota

zamknięte

Niedziela

zamknięte

Żywienie

default-image

Dieta

wegańska, wegetariańska, bezglutenowa, inna, podstawowa, bez laktozy, bez cukru

Jedzenie dostarczane przez:

firma zewnętrzna (catering)

Opłata za wyżywienie

-

Podejście żywieniowe

dopasowane do dziecka, BLW

Wsparcie dla karmienia piersią

tak

Wspierane alergie

jajka, gluten, laktoza, ryby i owoce morza, orzechy, cytrusy, inne

Program i podejście edukacyjne

default-image

Podejście edukacyjne

Montessori, filozofia Reggio Emilia, program autorski, edukacja outdoorowa

Rożnorodność i inkluzja

tak

Reagowanie na zmiany klimatyczne

tak

Zerówka

tak

Realizacja podstawy programowej

tak

Języki

angielski, francuski

Forma nauczania języków

-

Komunikacja NVC

-

Dane operacyjne

Polityka zdrowotna

elastyczna – kaszel i katar akceptowane, dzieci z gorączką są odsyłane do domu

Wymagany dowód szczepienia

nie

Chusty niemowlęce w użyciu

nie

Pieluchy w użyciu

tak

Nauka toalety

tak

Rodzic obecny podczas adaptacji

rodzic obecny tyle, ile potrzebuje dziecko

Przerwa wakacyjna

2 tygodnie

Dofinansowanie na dziecko

-

Zniżka dla rodzeństwa

200 zł

Zniżka w przypadku nieobecności

nie

Wypowiedzenie

-

Rutyna dnia

stała, ale z możliwością dopasowania do dziecka

Drzemka

dostosowana do potrzeb dzieci - określona pora, inne spokojne aktywności jeśli dziecko nie śpi

Zajęcia na świeżym powietrzu

wycieczki plenerowe, kuchnia błotna, czas na placu zabaw, spacery w okolicy placówki, prace w ogrodzie

Czas na świeżym powietrzu

codziennie - również gdy pada deszcz i jest zimno

Plac zabaw / ogród / park

-

Aplikacja do kontaktu z rodzicami

-

Grupy mieszane wiekowo

-

Wsparcie potrzeb specjalnych

Wspierane potrzeby

wysokowrażliwość, Asperger, zaburzenia SI, autyzm

Aktywności terapeutyczne wliczone w czesne

bajkoterapia, zajęcia TUS (trening umiejętności społecznych), porada psychologiczna

Specjaliści

neuropsycholog, dogoterapeuta, psychoterapeuta, psycholog

Wsparcie rodziców

psycholog, warsztaty

Aktywności terapeutyczne dodatkowo płatne

zajęcia logopedyczne, zajęcia TUS (trening umiejętności społecznych), terapia SI, porada psychologiczna

Placówka integracyjna

-

Verified by BLISKO PROTECT

Ta placówka przeszła proces weryfikacji. Oznacza to, że spełnia standardy bezpieczeństwa i jakości wyznaczone przez BLISKO.

Dowiedz się więcej

Widzisz coś niepokojącego w tej placówce? Nie spełnia ona standardów BLISKO?

Regulamin płatności

Social media

facebookinstagramwebsite

2450 zł

Miesięcznie

ostatnie 2 miejsca

Wolne miejsca

Nasza strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dalsze korzystanie z tej strony internetowej oznacza akceptację plików cookies.